MAKAN TIL LATSKAP

God mårra verden.. håper dere har en myk start på dagen. Her spratt gluggene mine opp noe etter 5, men valgte å bli liggende under dyna til ei ekstremt overivrig blære jaga meg på badet. Deretter var det bare å hive på kaffen og la godlukta av nytrukket kaffe nå nesa. En god følelse.  Mens jeg satt der og venta på at dagens første dose med koffein skulle bli ferdig, ble jeg obs på at til tross for en knallblå himmel var det veldig grått og fargeløst ute. HAH!! sola var ikke kommet seg opp enda. Makan til latskap da.. Så jeg stilte meg i det østvendte vinduet og kauka: “kira-kira-kiiira..kooomme-komme-komme nu”.. Og skulle du sett sånn, der spratt ho jaggu opp av senga og smilte strålende til meg.

Ikke for det, jeg skjønner godt at ho ville sove lenge i dag. Ho var nemlig oppe nesten like lenge som meg i går, og jobba veldig hardt med å jåle seg til i finstasen. Man kan bli skikkelig sliten av sånt, ja.

Vakre sola..er SÅ utrulig glad for at ho endelig er kommet tilbake hit også. Men nå er det snart klart for en ny runde med mårrakaffe. Hva dagen i dag skal brukes til, har jeg ikke bestemt meg for enda, bare at jeg skal prøve å motstå trangen til å høre på min egen latskap og bare legge meg igjen, hehe.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

Og yeppz, dagens mårrabubbel på TikTok finner du HER.

10 kommentarer
    1. Ha en flotters dag og nyt finværet 🥰 Her i Drammen er det grått og regnvær. Fint vær ute til å kose seg med strikketøy inne 😊

    2. Sola skinner her også. Vurderer sterkt å pusse vinduer her i huset. Det trengs nemlig. Været er nydelig og da passer det fint. Nyt lørdagen.Klem

    3. deilig når sola står opp og jeg er glad dere der nord har et skikkelig flott vær nå :=) ,hvem eier løvskogen forran vinduet ditt ? dei skulle vært saget ned så du fikk mer sol inn til huset

      1. Ja det er godt å kunne starte dagen med sol 🤩 Takk for det 😊
        Det er han naboen som bruker å stikke innom som eier den.Han blir nok å sage ned litt, men det er ikke så veldig viktig fordi det er den grytidlige mårrasola som er der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg