LYNKJAPT I KVELDINGA

Bare en lynkjapp minikveldshilsen fra vagabond-førkja. Blir nok enda litt så som så med bloggen frem til jeg kommer i orden i mitt nye hjem.. Akkurat nå er jeg faktisk fremdeles borte hos brorsan – og vi er enda ikke helt ferdig for dagen. Vi har jobba som helter sia halv 11 i formiddag..og jeg tenker at vi ser vel ut som to 190-åringer nå 🙈😂
I alle fall..nå skal vi strax gjøre oss ferdig for i dag, deretter skal jeg ta meg en god, varm dusj hos brorsan før jeg kjører å parkerer for natta…og gjett om jeg gleder meg til å krype til køys – mi første natt i nybygd hjem.
Så da sier jeg bare hei & hallo og takk & godnatt..og legger ved et lite glimt av dagens middag sammen med brorsan…bare sånn for at detta ikke skal bli et bildeløst innlegg 😉

Sov godt, da..så sees i mårra, folkens

6 kommentarer

Siste innlegg