LUNSJTUR TIL LOFOTEN

Som dere kunne lese av det forrige innlegget mitt, så har jeg da spist lunsj i form av mini-pannekaker…i Lofoten.
Så altså..eeeh.. Jeg hadde EGENTLIG tenkt meg en liten luftetur til Tjeldsundet, som ligger en halvtimes kjøring unna..men så er det nå engang sånn da, at jeg er “livsfarlig” når jeg først kommer meg bak rattet, og ender ofte opp med å kjøre mange ganger lengre enn planlagt, og havner svært sjelden opp der jeg hadde tenkt..
Og i dag var da ikke noe unntak, for før jeg skjønte hva jeg sjøl holdt på med – vips! så var jeg ved Lofast-rundkjøringa…1,5 timer unna, haha.
Tja, da var det bare å la det stå til.. Har hatt en fantastisk dag på veien..og var nesten på Leknes før jeg bestemte meg for å snu..som da ligger..tjaaa…nærmere 4 timer unna..
Har selvfølgelig tatt litt bilder hist & her, men ellers har jeg kun hatt fokus på å storkose meg langs veien…og være ute og nyte livet i det fantastiske været.

YEEEEEY…et glimt av vår 🤩

Klarte så vidt å “fange” disse to som var i vilt trav på andre sida av veien på ene plassen jeg sto parkert..

Lunsj nr.2 😉

Ha en flottersfin kveld videre da, folkens 😊

15 kommentarer

Siste innlegg