LITT KAOS MÅ TIL..

Så langt i dag, har det vært en såkalt “kaosdag” her…en sånn der koselig kaosdag som må til (i alle fall her) for at jula skal komme skikkelig på plass.. Med bortrydding av litt advent – og frem med siste rest av julestæsj.

Så til lystig julemusikk, har det blitt unnagjort både husvask og klesvask..

..og midt oppi alt, har jeg hatt lynvisitt av eldste nevøen min, samt fått laga egg & bacon-salat som er obligatorisk i det Heleneske julehjem 😉

Og til å overvåke hele prosessen, satt den kjæreste julepynten jeg har…en engel guttungen laga i barneskolen 😍

Yeppz…nærmer seg jul nå, gitt 😊

6 kommentarer
    1. Sånn er det bare.. 🙂 Fant frem all julepynten først i desember jeg..blir å legge på en rein duk på bordet bare.. og mannen har støvsugd i dag..så da blir det nok jul i år også.. 🙂 God jul til deg og dine <3

    2. Kaos og kos hånd i hånd! Det må til for å få jul…..! Engelen er koselig, jeg har også noe sånt forskjellig som betyr mer enn alt annet…! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg