LEKKASJEN & VEIEN VIDERE

Jeg lovde dere jo ei oppdatering om hva som skjer videre nå når jeg har oppdaga flere nye lekkasjer i det lille hjemmet mitt.

Jeg har fått mange tilbakemeldinger om at jeg burde finne meg et billig sted å leie, og om så sette camper’n “på stall”. Men det er å ta flere skritt bakover..og hvorfor i all verden skal jeg det, når reisa mi går fremover? Jada, NOEN ganger kan det være lurt å ta et skritt tilbake for å få overblikk over situasjonen.. men jeg veit hva situasjonen er, og jeg veit at veien tilbake er ikke det som er rett for meg nå.

Derfor lurer jeg nå veldig på hvordan hver og en av dere reagerer dersom jeg sier at jeg akter ikke å gjøre en pellemainnskjit!!? For det er det som er saken..jeg er ferdig med å bruke tid og økonomi på camper’n. Jeg skal selvfølgelig ta vare på den, bo i den til det ikke er mer å bo i, og ta mine forhåndsregler for å unngå evt soppdannelse. Som nå, er det full tørking og lufting av bunnen senga står på, fordi det er søkke vått der.

Men ut over det, nei.. jeg gidder herved ikke bry meg mer.

Jeg forstår at dere gir de beste rådene dere kan, fordi dere bryr dere om meg..og det setter jeg utrulig stor pris på. Jeg skjønner også at det kan være ekstremt vanskelig for de aller fleste av dere å “takle” valget mitt. Men da må jeg be dere om å være så snill å gå i dere selv og tenk over om reaksjonene og rådene dere gir er basert på hvordan dere tenker og føler for hvordan dere vil ha deres liv? At det dere ønsker for meg, er det som ville vært det beste for dere i samme situasjon? ..eller om personlige følelser faktisk er satt til side og rådene dere gir er lagt opp etter den mennesketypen jeg faktisk er? For enten dere vil innrømme det eller ikke, så ER IKKE jeg som 90% av dere, med et ønske om noe fast og forutsigbart. Heller er ikke det som er normalt og fornuftig for dere, nødvendigvis like normalt og fornuftig for meg.. Hånda på hjertet – hvor mange av dere vil følge i mine fotspor, gjøre seg selv til hjemløs og “tigger” av egen fri vilje? ..det var ikke mange hendene, nei..

Så før dere bestemmer dere for at jeg er vanskelig, for stolt til å innrømme feil og ellers alle mulige varianter av det som ikke passer inn i hvordan dere ville løst situasjonen for dere selv..ta en titt på meg og prøv å forstå hvem JEG er. Og jeg anbefaler på det sterkeste å se den siste TikTok’n min, fordi der får jeg bedre forklart det jeg ikke får frem skriftlig nå. Du finner den HER

Ellers ønsker jeg alle en riktig flottersfin søndagskveld ❤️ og vit at jeg setter enormt stor pris på dere alle.

11 kommentarer
    1. Nei, vennen min – du er ikke vanskelig – du er deg, og det er denne løsningen som er den beste for deg! Jeg heier fortsatt på deg og livsstilen – det står respekt av dette! Drømmen om et mirakel med bilen er vel skrumpende kanskje, men………. jeg håper virkelig du får roen slik at du kan nyte også! Stor klem til deg <3

    2. Skjønner at du ikke vil tilbake i leilighet. Bare skulle ønske det ble et lite mirakel med bilen, så du slapp lekkasjer. Da hadde det jo vært perfekt 😊

    3. Du er deg, og det skal du fortsatt være. Heier på deg og håper bilen oppfører seg så du klarer brasene. Noe vil vi alle streve med i livet. Skjønner godt at du fortsetter. Alt koster jo penger, om man bor i bil eller ikke. Spennende å følge deg videre for jeg synes du er en tøffing. Klemsiklem

    4. du er du ja så dette er ditt valg ,det er lov å håpe på lite nedbør fremover :=) men en pressening koster lite til å ha over taket når du står i ro ,så blir det muligens litt mindre vann inn dei dagene :=)

    5. Bra du sier i fra, for hvem er vi til å komme med gode råd når vi ikke er deg, eller i din situasjon.
      Du vet nok alle gode råd fra før tenker jeg 😉 Ønsker deg alt godt videre med den livsstilen du trenger, og velger å ha. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg