LANGT FRA KLAR

Jeg får prøve å være litt høflig nå til å begynne med, og starte innlegget med å si GOOOD MÅRRA alle sammen 😊 Og dermed begynner surket! For yeppz, da er jeg hjemme igjen…og jeg er langt fra klar til å starte dagen. Var ikke hjemme før rundt 22.30 i går, og det er jo langt etter leggetid for halvgamle damer som er oppe for å vekke fuglene om mårran. Så jeg føler meg temmelig rammeskeiv i trynet akkurat nå. Det er en skikkelig sur og iskald vind her, så da er det på med go’dressen.

Jeg er egentlig ikke klar for å være hjemme heller. Men må man så må man.. Jeg får middagsbesøk av guttungen i ettermiddag, og det ser jeg frem til.. så teoretisk sett kunne jeg sove ei natt til på veien før jeg dro hjem. Men hauet mitt freaka totalt ut etter at jeg hadde vært på skogstuen i går (jada, innlegg om det kommer), og jeg flykta hals over hode vekk fra alt som kunne ligne på folk. Den gode roa jeg starta gårdagen med er som blåst bort, og hadde jeg kunna, så hadde jeg faktisk snudd og kjørt opp til Finnmarka igjen.. Så akkurat nå føler jeg meg langt fra klar til noe som helst.. unntatt mårrakaffen.

Juppziyeppz..ha en riktig god søndag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

4 kommentarer
    1. Jeg har vært våken i timevis nå.. Her skal det pakkes til Bergenstur, og så skal jeg møte søsteren min på Nasjonalmuseet 🙂 Det blir nok en fin dag 🙂 Ønsker at du får en fin dag også <3

      1. Ja det regner jeg med..du i lag med meg er jo en “fuglevekker”, hehe ☺️ Høres virkelig ut som at du har en flott dag i vente, så kos deg masse-masse 🤩
        Tusen takk for det ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg