KYLLING ER ALDRI FEIL

..vel og merke om man liker kylling, selvfølgelig. Og det gjør jeg, derfor tenker jeg at det er absolutt ikke feil. Så dagens middag ble ekstremt enkel. På lørdag kjøpte jeg med meg fra billigdisken et kyllinglår med kryddersmør som lå ferdig i form, og det lempa jeg da inn i ovnen. Deretter kokte jeg en sånn boil-in-bag pakke med ris og skjærte litt agurk for å ha til.

Som sagt veldig enkelt – og veldig godt. Kjenner jo litt på det positive med å ha en stekovn igjen, og tenker at det skal jeg virkelig prøve å benytte meg av i tida framover.

Men nå er det litt rolig kveldssløving ei stund fremover. Koser meg med strikketøyet og et lite glass vin…fordi jeg fortjener det.

Ha en fin kveld videre alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg