KUN EI GOD STILLHET

God mårra alle sammen. Som dere kanskje har fått med dere så er jeg og guttungen nå nede hos søstersen & co. Det var veldig godt å treffe henne, minien og resten av gjengen igjen. Jeg var jo nede her en tur i vår, men guttungen har ikke sett slekta på straks et par år. Det er bakdelen med å bo på hver sin kant av et langt land.

Men nå er vi da her, og siden jeg som vanlig er først ute av senga om mårran tok jeg kaffekoppen med meg og traska meg ut en tur.

Det er utrulig deilig å tusle rundt her på mårran før alle andre våkner opp og begynner dagen for fullt. Alt som høres er kun stillhet. Ikke ei sånn trykkende “bomullsstillhet” som jeg opplever i huset etter mora mi. Nei det er ei sånn GOD stillhet, der det er null biler eller mennesker som lager støy, kun naturens egne lyder.

Jeg surra rundt for meg selv ei god stund og bare kosa meg, og huska til og med på å få tatt et par bilder.

Nå er jeg tilbake utenfor hos søstersen og skal få i meg resten av mårrakaffen. Husets folk har begynt å våkne, så da blir det liv her, hehe.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

8 kommentarer

Siste innlegg