KJAPP-KJAPP TUR

I går ettermiddag var jeg en bittelitenkjapp-kjapp tur i nabobyen vår, Narvik. Det var en planlagt tur sammen med guttungen etter at han var ferdig på jobb, for at jeg skulle få handla litt billig tapet til ny-leiligheta (har en vegg som ikkje ser klok ut 😂)

Turen gikk til Rusta..som vi dessverre ikke har her. Uheldigvis ble det forsinkelser før vi kom oss av gårde, men rakk en liten time der, før de stengte.

Var jo utruuulig mye flott – og nusselig å se, det lille jeg klarte å lokalisere mellom mi jakt på tapeten..som denne adventstaken her 🤩

Og så denne, som jeg virkelig likte 🤩 ..men nope – kjøpte IKKJE, for det er totalt unødvendig.

Mens guttungen shoppa litt advents-stæsj, fant jeg da den tapeten jeg var ute etter..

..og så var det bare å sette kursen heimover igjen..

Fiiiiine mamma❤️

Fikk knipsa et bilde i fart av litt av den julepynta byen vi forlot..

Og så stoppa vi litt oppå fjellovergangen, så jeg fikk tatt et (ekstremt dårlig) bilde av Narvik i det fjerne 😁

Og jada – bilder av hvordan den ødelagte veggen blir seende ut, kommer i et seinere innlegg – når jeg er ferdig med å leke tapetsere 😉

10 kommentarer

Siste innlegg