KARBONADE-VARIANT en zillion

Ooookey…dere veit vel nå at jeg kaster aldri mat..sant? Og det kan noen ganger resultere i at jeg må spise det samme i mange dager på rad. Som nå.. Jeg var jo så sabla smart (not?) her for ei tid tilbake og kjøpte en 12 pakning med karbonader i billigdisken til 60 kroner. Jeg kunne gjøre det siden jeg nå er hos søstersen, og kunne hive de i fryseren. Men jeg har spist og spist og spist karbonader i gudane veit hvor mange varianter nå den siste uka – og i dag laga jeg meg en ny variant. Nummer en zillion eller no’sånt.

Ostekarbonade m/eple & tomat i lompe.

Og det ble veldig godt og sykt enkelt.

Skjærte karbonaden nesten i to sånn som man deler et pitabrød, og stappa ost inni. Deretter stekte jeg den til osten smelta, samt tomat og eple..og så stappa jeg det inn også og la alt i ei lompe. Nam!

4 kommentarer
    1. Det hørtes godt ut…. og så jeg som bare stekte karbonadene helt vanlig idag, og hadde pasta og grønnsaksblanding til…. stønn, så kjedelig jeg er, hahahaha 🙂

    2. Jeg synes du er kjempeflink til å finne nye varianter av samme mat, jeg.🤗👍🏻
      Ost inni karbonader høres godt ut.🤩
      Ha en riktig fin dag.🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg