KAFFESKRAVVEL OG ARVAMAT

Etter ei veldig laaaang stund ved frokostbordet, med gudane veit hvor mange kopper med mårrakaffe, hyra jeg på meg og farta ut litt.. Jeg hadde avtalt med venninna i nabokommunen at jeg skulle stikke innom i dag for å ta en kjeft kaffe..og så stupa ho jaggu på hau i fryser, skuffer & skap, og sendte med meg en haug med arva-mat, samt noen bokser med kapsler til kaffemaskinen min.. hun bruker nemlig ikke sin, og da fikk jeg arve de i stedet..

Er æ heldig, eller er æ heldig? ❤️

Etter at jeg var ferdig med å bælme kaffe og skravle mainnskjit med ho, satte jeg kursen ned mot brorsan – som bor 3 minutter unna, rett over fjorden.

Der ble det også litt mainnskjitskravling over en kjæft kaffe..

..og så gikk det en del på litt planlegging – for jeg begynner nå endelig fått på plass detaljene i den planen jeg har nevnt litt om tidligere her – for hva jeg skal foreta meg videre fremover.
Det blir alt for omfattende å ta opp her, og det vil ta litt tid å få formulert det slik jeg vil – så det kommer et eget innlegg om det om ikke så alt for lenge.. men IKKE i dag, for å si det sånn…

Nå er det straks litt middag her.. for jeg fikk jammen ta meg arve litt saltkjøtt og kålrabistappe hos snille broren min, så nå har jeg et par poteter på kok – og såååå blirre fæst, vettu..

10 kommentarer

Siste innlegg