JEG NEKTER Å SE UT…!!!

Fyttikatta, lissom.. akkurat nå er det nummeret før jeg bare drar for gardinene her, og stenger omverdenen ute. For det SNØR.. BLARGH!!

Det vil si, det er muligens opphold akkurat må, men jeg kan ikke garantere det – da jeg nekter å se ut!!

Egentlig har det snødd temmelig mye i dag, for det starta allerede i formiddag da jeg var hos brosan og vi styra med bilen min. Og da jeg kjørte hjem sånn rundt 16.30 var det et hvitt dekke over alt av marker på enkelte steder langs den veien jeg valgte å kjøre hjem.

Greit nok at vi bare er i slutten av april enda, og dissa forgrømmade reinan må bli ferdig med ria sin…men huff!! & fyttikatta enda en gang. Så da er det bare å krølle seg sammen oppi sofaen og kanskje lese litt – mens man i bakhodet jobber med en genial plan for å bli kvitt vinter’n, MOAH-HA-HA-HAAAA 🤪

 

 

12 kommentarer
    1. Burde muligens ikke fortelle deg at dagen er tilbrakt med luking og frøsåing – i singlet 🤣.
      Snart har du flyttbar heim, så jeg tar sjansen lell… 🤗

    2. Nei fydda det var ikke bra, skal jo være sol, varme, vann som klukker i bekkene og drypper fra takrennen… Kanskje slemt å si det, men her går folk i shorts (noe jeg syntes er for tidlig) og priser varmen. Selv venter jeg litt med å kaste jakka, for jeg syntes ikke det er så varmt altså…

      1. Ja ideelt sett hadde det vært det – meeeen det er ikke noe stort sjokk, altså. Vi har jo i tillegg tonnevis med snø som ligger – like til i hagene til enkelte. Så her blir det nok ikke shorts og singlet, men ullstilongs og polvotta enda ei stund, hehe 😉😂

    3. Godt vi ikke har skiftet til sommerdekk enda. Det er hvitt på bakken hos oss også, men ikke så mye. Håper det skifter fort tilbake til sol og varme igjen.☀️

      1. Ja det kan jammen si, altså..samme her. Og jeg kommer ikke til å legge om på lenge heller, siden jeg skal over Saltfjellet om noen dager, med retur først ca 6 mai. Tar ingen sjanser der, hehe. Men ja, håper dette forsvinner raskt og slipper godværet frem igjen 😊

        1. Over Saltfjellet? Kor du skal nu da? En svipptur innom Ørnes da? 😁🥰😇 (lov å drømme da 😊)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg