INNFLYTTERFEST

…yeppz…innflytterfest må vel til når man flytter inn i nytt hjem.. Nå har jeg ikke så mange å be på denna festen, da…men med jeg, meg & mæ + samegutten, ble vi plutselig en heil gjeng, hehe..
I alle fall..nå er jeg godt parkert for kvelden et eller annet sted på andre sida av fjorden (les: har tatt ferga fra Lødingen til Bognes) og er nå klar til å sette meg ned og storkose meg med litt godt i glasset & nogo attåt.

Og akkurat DET kan jeg takke to gullegode venninner for. Den ene vipsa meg litt – øremerka ei flaske med bobler. Nå er jeg veldig flink til å bruke pengene til det de er øremerka til..sjøl om det ble vanlig hvitvin i stedet for boblevann.
Og den andre vipsa med teksten: “Det er vel noe du trenger? ”
…og da benytta jeg sjansen til å “trenge” en pose popcorn, en pakke kjeks & en kremost, hehe.

Så her er det skikkelig innflytterfest i ekte kose-mose-pysjmodus..

..og med det sier jeg takk for meg for i dag, og ønsker dere alle sammen en riktig flottersfin kveld videre ❤️

20 kommentarer

Siste innlegg