IKKE HELT PÅ NETT

Hey & hoppsann.. og god mårra for eksempel 😊
I går ble det da totalt jårr med alt her inne.. At jeg ikke er aktiv på bloggen når jeg jobber med camper´n er bare sånn det skal være, tenker jeg.. Men jeg var forholdsvis tidlig hjemme i går ettermiddag og HADDE tenkt meg innom her.. men det gikk da virkelig ikke som planlagt..

For de interesserte (hah – forteller det uansett jeg 🤪) så var det en fin jobbdag, og jeg fikk henta meg helt inn og kom ajour med alt av popping av plater.

Drittkjedelig.com og alt det der – men det MÅ gjøres..og nå er jeg da up to date med det av kledning som er kommet opp til nå.

Så – når jeg da bevegde min eminente bakdel tilbake til ei stadig tommere leilighet, hadde jeg først tenkt å gå gjennom alt av kommentarer her – men jeg fikk ikke laptop´en på nett, og jeg gadd ikke bruke mobilen, så jeg fant ut at jeg skulle lage meg litt å spise først.
Joda – et porsjonsbeger med frossen lapskaus kom ut av frysa (som tilhører her i leiligheta) og inn i mikroen (som forsvinner ut i dag) og gikk ned på høykant. Det viste seg at jeg var jo faktisk skrubbsulten, hehe.. og heldigvis ble jeg ikke sjuk av den porsjonen.. kun stappmett. Og siden eneste sitteplassen som er her utenom en hard pinnestol, er madrassen på gulvet.. vel – trenger jeg å si mer? Der flata Yours Truly ut som en halvfull sekk med poteter – og ble værende i den stillinga resten av gårsdagen.

Jeg veit ikke hvor mange ganger i løpet av kvelden at jeg prøvde å komme meg på nettet for å jobbe litt med bloggen – men ikke søtten heller at jeg slapp til..verken med laptop’en eller mobilen..

Jeg kom meg til slutt inn på hovedsida til blogg – men hver gang jeg skulle laste inn ei side for å lese, var det stopp. Fikk kun beskjed om at sidene ikke kunne vises og at jeg ikke hadde internettforbindelse, enda jeg sto som tilkoblet.

Tenker at det allerede totalt overbelasta nettet her på bygget var antagelig rødglødende i går, for det så ut til at ALLE som bor her var hjemme og på nett.
Selvfølgelig kunne jeg brukt av mobildataen min – men jeg har ikke lyst til å bruke mer enn nødvendig av den før jeg flytter ut herifra og MÅ bruke den hele tida.. så derfor klappa jeg til slutt igjen lokket, satte mobilen på lydløs og korra meg under dyna med boka mi.. og tjaaa.. våkna opp klokka 6.30 i mårres, totalt forvirra i trynet.. Var visst ikke helt på nett jeg heller, hehe.

Har sagt det før og sier det igjen – jeg er søkkimponert over hvor godt jeg sover på kun en 15 cm madrass rett på det harde gulvet.. yepp.. man er forskjellig, hehe

Hva dagen i dag bringer, aaaner jeg ikke – men håper da virkelig at jeg kommer meg innom her i allefall én gang i løpet av dagen.. så god søndag & CU L8R 🥰

9 kommentarer
    1. Fff, så utrolig frustrerende når man ikke oppnår nettforbindelse! Kanskje var det bare fordi du skulle hvile hodet og kroppen og få deg en god pause?… Nei, sorry, aldri greit med nettproblemer uansett! 😝 Håper søndagen din blir god! Lykke til videre med popping 🙂

    2. kjedelig når en ikke kommer seg inn på nett ,iallefall om en betaler for det ,lurer virkelig på om det blir bedre med 5G jeg er ikke overbevist 4G ble iallefall ikke bedre her inne i fjorden min mobil var bedre på 3G ha ha ,håper du får en fin søndag

      1. Ja det er kjipt – og man betaler jo for det i husleia. Men det har dessverre bestandig vært elendig her – og tviler egentlig sterkt på om det blir noe bedre med en G til…
        Takker, søndagen har vært god den g😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg