I DAG FÅR BLI I MÅRRA

Heysann i kveldinga folkens.. nå er jeg akkurat kommet tilbake og har parkert hos go’venninna mi etter å ha vært hos brorsan i heile dag. Jeg hadde en backup plan om å stå borte hos han dersom vi ikke ble ferdig med å installere dieselvarmeren i dag. Men ferdig ble vi, og da kjente jeg at jeg ville tilbake til byen. Jeg har nemlig litt småtteri som jeg skal gjøre her i mårra på dagen, og da er det kjekt å slippe å ta laus bilen for å kjøre hit i mårra tidlig.

Jeg hadde egentlig tenkt å lage et innlegg nå om dagen i dag, men jeg er rett og slett for sliten og ukonsentrert så det får være til i mårra. Yeppz, i dag får bli i mårra.

I stedet får det bli enda en runde med bilder jeg har tatt ellers i dag… nemlig av litt lek i snøen. Måtte jo ha NOE å foreta meg mens brorsan jobba og sleit, hehe.

En lettere mishandla pepperkakemann..

..og en dvask snøengel som hilser så pent.

Nå skal jeg bare slappe av og kose meg litt sammen med husets folk før jeg køyer. Så ha en riktig nydeligvakker kveld videre ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg