HVERDAGSLYKKE I MÅNELYSET

Heisann i kveldinga..bare måtte innom en liten tur til i dag for å ønske dere en riktig flottersfin kveld. Her har jeg endelig landa litt. Det ble jo litt seint før jeg dro fra søstersen, og så måtte jeg rydde opp i camper’n før jeg fikk laga meg middag. Alt det kan du se i tidligere innlegg idag ved å trykke på de blå linkene i teksten ovenfor her. Etter middagen og litt Netflix fant jeg ut at jeg skulle trekke litt frisk luft.. for det er nemlig et nydelig vær her jeg er nå.

Jeg laga meg ei lita fredagskos-skål med noen skumnisser og PomSticks. Det er ikke vanlig Taffel sticks, men billigvarianten fra Europris.

Deretter tok jeg med meg kose-skåla og safta og satte meg ute ei stund og titta på stjernene.

Snakk om hverdagslykke i månelyset.

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg