HVA MED I DAG DA?

God mårra alle sammen.. Surrehuet Helene har blingsa totalt på dager og tida på året, og innså først da jeg sto opp at det er himmelspretten i dag. Akk ja!! Takka f*en for at det er bomullsstille i hele nabolaget, hehe. Så nå sitter jeg her og lurer på hva jeg skal finne på i dag.

Har vært oppe såpass lenge at jeg har både satt til livs mårrakaffen OG begynt å få bilder og ting på plass – og klokka er ikke 9 enda. Får da være måte på aktivitet, så akkurat nå har jeg en liten pause for å studere spøkelset i tv’n..ser dåkker ho? hehe.

Veit som sagt ikke helt hva jeg skal gjøre ellers. Kanskje jeg holder meg hjemme og sysler litt – eller kanskje jeg tar meg en luftetur om været holder.. eller kjører litt Ole Brumm-mentalitet og sier “jatakk, begge deler”.

Uansett, ha en nydeligvakker dag alle sammen ❤️ CU L8R

Dagens mårrabubbel på TikTok har bl.a et par, små videosnutter fra turen til Andøya i går. Den finner du HER.

4 kommentarer
    1. Hehe, jeg tror ikke du er den eneste som ikke har fått med deg at Himmelspretten er i dag. For de jeg hadde sjekke kalenderen i starten av uken hadde jeg fått det med meg 😉 Jeg har pusle hjemme og slappe av dag i dag, og ettersom sola skinner blir det varmt på balkongen så jeg kan sitte der. Ha en fortsatt fin himmelsprett, klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg