HURRA MEG RUNDT OM KRING

Tja, da ble det jammen ta 17.maitog på meg så det holder lenge, hehe. Hadde ingen andre planer for dagen i dag, enn å komme meg ut av leiligheta..så klokka var bare noe over 7 i mårres da jeg rasa ut døra, inn bak rattet og satte kursen ut av byen.

Jeg kjørte uten mål og mening, og plutselig befant jeg meg på tur langs en ny, ukjent vei i Lofoten..nemlig mot Gravermarka.. Det var veldig fint der da, sjøl om det sludda..så jeg kjørte til veis ende og snudde. Og kom rett i årets 17.maitog som nettopp hadde starta..

Jaddaaaa, hehe.. Ingen mulighet for å komme seg unna der…så da bare daffa jeg og samegutten etter lokalbefolkninga, som kjempa seg frem i vind og sludd, til tonene av korpsmusikk – fra høytalern bak i en bil som kjørte først med bakluka åpen. Genialt 🤩

Juppziyeppz, da toget kom til endestasjonen var det bare å komme seg i siget tilbake til hovedveien igjen. Og siden jeg nå var like ved Gimsøybrua, fant jeg ut at jeg skulle ta meg en tur over den – og rundt Gimsøya..for jeg har nemlig ikke vært helt rundt der heller. Og du – gjett hva jeg fant? hihi 😉

Yeppz, rakk akkurat toget på Vinje…men denne gangen klarte jeg å snike meg unna, sia marsretninga her var litt annerledes enn mi.

Da sier jeg bare hurra meg rundt og god 17.mai videre til dere alle sammen…her fra “gudane veit hvor” på Gimsøy

 

6 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen 🥰, skulle ha vært det norske flagget men det finnes ikke blant imojiene på denne pc’n. Det er nok ikke lett å komme seg unna barnetogene på en dag som denne, selv om man tror man slipper 😉 Er jo litt koselig da. Jeg har fått min dose på NRK i dag, og så går jeg ut fra det kommer et forbi som samler folk til å marsjere ned til skolen på ettermiddagen. Ha en fortsatt fin dag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg