HURRA – DEN ER SNART OVER

Hva da?…. Dagen i dag,hehe.. Legger ikke skjul på at jeg har slitt noe vanvittig med kroppen i dag..det kan du lese mer om i de tidligere innleggene mine her.. Men nå er det kveld – og det betyr at natta er rett rundt hjørnet. Og jeg er full av optimisme og har stor tru på at mårradagen blir superbra.

Men mens jeg nå venter på at det skal bli sengetid på en seriøs måte, har jeg begynt å se på en ny serie. Holder enda på med Game of Thrones, men jeg liker å “multitaske”, og ser på ting alt etter humøret mitt 😉

Den nye serien er på Netflix, og heter “Inventing Anna”, og er en miniserie som forteller historien om Anna Delvey eller Anna Sorokin som hun egentlig heter, og hvordan hun klarte å lure New Yorks sosietetselite til å tro at hun var en rik, tysk arving som levde på familiens formue – mens hun i virkeligheten svindlet til seg fra de rundt seg, fra bekjente til banker og hoteller.

Litt om Anna Delvey kan du lese HER

Og preview på serien ser du her.

De andre innleggene mine i dag, finner du her:

God langt-på-dag

Jævla rygg & bare sløving

Latmannsmiddag

12 kommentarer

Siste innlegg