HOME SWEET HOME..?

..tja..da er jeg godt parkert i sofa hjemme, etter 9 fantastiske dager og nesten 400 mil på veien sammen med kompisen min. Og jeg er bare SÅ sinnsykt takknemlig for at han gjorde denna turen mulig for meg.. For det er ikke noe å legge skjul på, at det er han som har tatt den økonomiske støyten i detta.. Hadde det kun gått på meg, hadde vi vel sittet stranda sånn ca på Odda og dingla med beina til neste trygdeutbetaling, haha

Men det slapp vi da, heldigvis..og her er (sånn ca) ruta vi kjørte

Han for sin del har ikke reist noe i Norge, og hadde derfor aldri vært noen av de stedene vi var innom..og jeg har vært veldig lite i vest og sør..så da ble det jo veldig kjekt å besøke Haugesund, Stavanger og Arendal..og ikke minst Lindesnes fyr hvor jeg heller aldri hadde vært før.

Og nå, da? Joda, jeg sitter lettere henslengt på sofa og akter å ta det helt med ro resten av dagen. Jeg fikk rydda på plass ting & tang da jeg kom hjem, og så stupte jeg i dusjen. Så var jeg så heldig å få et par ansiktsmasker da vi var innom søstersen..

..og så hadde jeg ei hårmaske liggende her hjemme..

Dermed ble det litt hjemme-spa på ho gamla her i ettermiddag…sååeeeh…BOOOH!! 👻😜

Ellers har jeg kosa meg med Game of Thrones & ostesmørbrød..

Ellers veit jeg ikke helt hva jeg skal si.. Home Sweet Home? Joda…selvfølgelig var det godt å komme hjem og dusje..og pleie seg sjøl litt.. Med den livsstilen jeg har på veien, legger jeg til 1 år i alder i trynet mitt, for hver dag jeg bor ute..så i dag hadde jeg da 9 år ekstra å bøkse med, hihi 😉

Men ut over det?? Jeg skulle gjerne satt meg i bilen og levd 9 dager til på veien, jeg..

Akkurat dette bildet er fra i fjor høst – på tur til Finnmark… Sukk ❤️

Akk ja.. Ha en flottersfin kveld videre, alle sammen.

13 kommentarer
    1. Home sweet home… ja for meg er det litt slik etter noen dager på tur 😀
      Men du trives veldig godt på farten – og det å ha det så fint på tur er bare fantastisk 🙂 Og du har det meste i bilen!

      Godt å komme hjem og ta ansiktsmaske og hårmaske og bare roe ned tenker jeg 🙂

    2. Hmmm… ja… delte meninger om å komme hjem igjen! Kjenner følelsen etter å ha vært på veien med bobilen – det er jo såååå deilig! Heldigvis så hadde dere en super tur! Minner….. god klem <3

    3. Velkommen hjem igjen da…herlig løsning du holder bil og sjåfør og han bistår med litt penger til turen.
      Faktisk helt topp, slik kunne jeg tenkt meg å reise også..betale sjåføren + bilen og litt mat og bare være med topp.
      Men jeg vil også ha do og seng tror jeg..
      Deilig med litt stell av hud og hår nå vel…klem..
      Har du hørt med han. om han kunne skrive et gjesteinnlegg på bloggen din, det hadde vært sykt gøy å lese..
      Klem…

      1. Tusen takk for det 😊
        Ja jeg syns det var ei genial løsning, og vi fungerte så utrulig godt sammen,selv om vi er ganske forskjellige. Men jeg har full forståelse for at folk ikke er like “primitiv” som meg 😉 Og ja, gjett om det var deilig å få rensa opp i hud og hår litt, hehe 😊
        Nevnte faktisk å få “hans side” fortalt på bloggen, men han er ikke helt der, altså..
        Ha en flottersfin kveld videre ❤️ Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg