GOODNIGHT, MY ANGEL

Nå er det snart tid for denna kjærringa å pelle seg hjem etter en trivelig pizzakveld hos go’venninna. Gleder meg til å krølle meg sammen i senga mi og titte litt på en serie før jeg svimer av.

Men først hadde jeg lyst til å dele “Lullabye” (Goodnight, My Angel) med Billy Joel.

Bildet er lånt fra nettet og har ingen ting med sangen å gjøre.

Skal innrømme at jeg er absolutt ikke den største fansen av han akkurat, men siden jeg hører på det meste av musikk – og alt til sin tid – ramla jeg plutselig over denna. Ikke så aller værst, da.

Og med det sier jeg godnatt herfra ❤️

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg