GAMMELT og nytt NYTT

Hey & hoppsann folkens..da er jeg straks klar for å ta fatt på den nye uka. Men først tenkte jeg å få gjort meg ferdig med den gamle.. så her er litt gammelt nytt. Nemlig noen få bilder fra turen min mellom Heimsjøen og Trondheim i går. Jeg valgte nemlig å ta en alternativ vei etter at jeg hadde passert Stjørdal – og endte opp med å havne på en skikkelig humpete og smal, men kjempeflott veistrekning, nemlig Bulandsvegen.

Det koster 80,- å kjøre den strekninga, og man vipser enkelt og greit beløpet. Jeg syns det er dyrt, men det var så sabla billig drivstoff på Steinkjer, at jeg sparte inn det beløpet der.

Utrulig vakkert..og enda ganske brei vei.. så lenge det varte.

Ble et par små pauser ved noen vann. Detta heter visst Bulandsvatnet.

Og det på de to bildene under heter Ausetvatnet. Var en nydelig rasteplass akkurat der da.

Jeg kunne nok tatt veldig mange flere bilder, men seriøst så var jeg mest opptatt med å klare å holde samegutten min på veien. Han leiter spor som bare faen med de breie dekkene jeg har på, så han er mildt sagt ei handfull å takle (nordlænding som han er) Er jo reine treningsøkta å kjøre på denna tida av året, haha.

Ellers ble det siste bildet jeg tok i går kveld, detta. Sola som takka for seg etter en lang dag med intens jobbing for å spre varme og glede.

Yeppz.. det var gammelt nytt. Så hva er nytt nytt da? Vel, jeg fant meg et nytt, flott sted å stå i natt. Har fått vært nesten helt i fred. Det kom først en motorsyklist og deretter en bil med no folk bortom og leita etter et sted å stå, men det er heldigvis såpass liten plass at de snudde bare å kjørte sin vei igjen.

Ja og så er det ny mårrakaffe på den koppen derrrrr..

Ellers er det ikke mye nytt som har rukket å skje enda. Sola er på tur til å snike seg over åskammen, og det ser ut til å bli enda en fin dag – sjøl om det var temmelig kaldt da jeg våkna.

Så nå skal jeg få i meg litt frokost, og så får jeg rett og slett se hvor dagen tar meg.

Ha ei superfin og god, ny uka alle sammen ❤️ CU L8R

4 kommentarer
    1. Ja den turen/veien valgte vi også.. og vi valgte ved en feiltagelse hehehe men det gjekk fint å kjøre den og det var jo fint der!
      Du er på vei 🙂 Og du er tøff! Stå deg vel inn i den nye dagen 🙂 klems

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg