FYTTIKATTA FOR EI NATT

Drister meg på et lite god mårra her.. for sjøl om jeg har sovet ekstremt lite og temmelig elendig i natt, akter jeg å gjøre mitt ytterste for at mårran skal bli god – og dermed prøve å berge hele dagen.

Jeg var jo SÅ smart når jeg heiv ting i bilen for å starte på turen, at jeg glemte helt myggnetting. Og da jeg heller ikke har myggmiddel, og bakluka må stå åpen når jeg er inni der – tja – trenger jeg å si mer. Fikk nå klaska til en del stykker, men det virka som om for hver jævel jeg avliva kom det to nye.

Godt skvisa mygg (og la meg få fantasere om at kloremerkan er etter de jævlan som prøvde å unnslippe, haha)

Men altså.. til tross for lite søvn og ekstrem varme fordi jeg måtte ligge gjemt under soveposen, satser jeg på en god mårra og en god dag. Har dekka frokostbordet og skipper havregrøten til fordel for brødskive. Blir vel å ete meg forderva her, for dere veit – valgets kvaler.. Jeg syns jo alt er godt hver for seg, men alt er jo også sabla godt i kombo. Syltetøy + peanøttsmør… brunost + syltetøy…og brunost + peanøttsmør…

Hah!! Jeg endte opp med alt på en gang, og DET var godt, det.

Så nå nyter jeg frokost og mårrakaffe med vakker utsikt.

Har enda ikke bestemt meg helt, men det ser ut til at jeg bare må starte så smått på returen. Skal i alle fall gjøre meg ferdig med vakre Sennalandet før jeg bestemmer meg for høyre eller venstre.

Ha en riktig flottersfin dag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

6 kommentarer
    1. Ah den myggen altså!!! Høre suset av den i nattens mulm og mørke… et stikk her og der og…. fy F altså! Det er IKKE morsomt i det hele tatt!!!
      Men du er positiv inn i morgenstunden uansett – og frukosten var bare lekker! God tur videre 🙂

    2. Det er djevelsk med mygg. Det minner meg om soving i bilen for i hytta var det flust av mygg. Dette var i Finland. Tror de fleste av oss hater mygg.
      Kos deg med frokost og god tur videre. Klem

    3. Det er ikke lov å kalle det monsteret du la ut bilde av for mygg 🙈
      Mygg skal være små 😂
      Den der burde betale inngangsbillett .

      Vel , godt du er i gang igjen. Ha en knakende flott tur videre, så mer den går til høyre eller venstre 🌻

      Kjør pent 🌻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg