FRYSJØEN..LØP OG KJØP!

Tenkte å stikke frem hodet litt her nå, og se om det  er mulig å dra inn litt ekstra til camper-prosjektet mitt..

Jeg er jo veldig glad i å fotografere, sjøl om jeg som oftest ikke får meg til å gjøre noe ut av hobbyen min. Jeg har solgt litt bilder opp gjennom årene – og tatt både konfirmasjons- og bryllupsbilder, men har aldri følt meg helt vél med å fotografere levende objekter.. da har jeg mer kontroll på landskapsbilder.

Akkurat nå har jeg et bildet av vakre Frysjøen i Grue kommune ferdig trykt på lerret, str. 40 X 60 som jeg selger til høystbydende over 1000,- kroner + frakt.

Fargene kan dessverre være litt misvisende, da det er vanskelig å ta bilde av et bilde…trur beste resultatet er å se det på telefonen i stedet for laptop e.l..  🤔

En vakker sensommerkveld i 2020

Lar budrunden gå et par dager, så fristen blir mandag 16 mai klokka 24.00..

Er du interessert, så gi bud..og vil du ikke legge det ut her, så send meg ei personlig melding på:

MSN: Helene Harrysdatter Fredriksen
MAIL: [email protected]
TEXT: 99389969

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg