FREDDAN IGJEN, GITT..

Nå om dagene går tida totalt i surr for meg, og sett sånn – nå er det jammen fredag igjen..og man er på tur til å ete seg inn i den nye måneden.

Men sjøl om jeg føler at jeg ikke får med meg dagene, så er det likevel godt at de flyr sin vei akkurat nå. For sjøl om jeg veit at jeg er hjertelig velkommen til å “plage vettet av” både den ene og den andre nå i dauperioden fra jeg ble hjemløs til jeg får mitt eget minihjem ferdig, så er det likevel noe med det å legge seg på andre. Hadde det vært bare et enkelt tilfelle, men de samme folkan har jo slitt med meg i årevis – for de har mang en gang tatt meg inn i hus når jeg har vært hjemløs og midt mellom to bosteder.

Denne gangen hadde jeg tilbud om å være både hos brorsan og hos go´venninna mi.. og valget falt på go´venninna fordi det føles litt ok å kunne sette seg i bilen og lufte hauet i en bitteliten halvtime når arbeidsdagen er over.. Å få litt andre impulser.. å kjøre “hjem”.. for – som brorsan også sier – hjemme er der du har tannbørsten, hehe.
(Nå har da jeg som regel en tannbørste med meg i bilen, men likevel.. )

Så nå sitter jeg da hos go´venninna og koser meg med en ekstremt sein mårrakaffe..og frokost.

Ble litt så som så med nattesøvnen, men når jeg endelig sovna – sov jeg faktisk til langt over 7.30 i mårres – noe som resulterer at jeg føler meg temmelig tverr i trynet akkurat nå. At det er grått og regn i dag, gjør vel ikke saken bedre vil jeg tro.
Siden det da er fredag – og pinsen faktisk står å banker på – må brorsan en tur til byen for å få handla litt før jeg kan bevege meg bortover dit. Men jeg er ikke helt arbeidsløs av den grunn.. Skal suse meg en runde og handle inn litt stæsj som må til, både til bilen og til meg sjøl.. og så får dagen bare komme sånn som den er meint å komme 😊

God fredag, folkens

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg