FREDAGSKVELD I HEIMEN

Yezz..da er det fredagskveld i heimen. Fredag har det jo vært i hele dag, og kveld har det faktisk vært ei stund allerede.. men NÅ har jeg endelig klart å slå de to i hopes og fått fredagskveld, hehe.
Jeg er godt parkert i sofa med boka mi.. har jo drevet å lest Margit Sandemo i ei evighet, nå. Jeg bruker å låne bøker hos go´venninna mi, som har alle bøkene av ikke bare Isfolket, men Heksemesteren og Lysets Rike også.
Så nå er jeg ferdig med hele Isfolkserien for gudane veit hvilken gang, og er kommet til bok nr.10 i Heksemesteren (også for gudane veit hvilken gang, hehe)

Og så ble jeg jaggu sulten midt oppi alt – så da ble det riskaker med ost til kvelds..og selvfølgelig melk..

Og tenk – mens jeg satt her i min egen verden og kosa meg, kom jeg til å titte opp og ut av vinduet.. og sjekk den fargen som var på utsida, i det kveldsmørket begynte å sige på  😍

Da sier jeg bare takk for følget i dag.. er SÅ takknemlig for at akkurat DU tar deg tid til å stikke innom bloggen. min.

Her finner du de forrige innleggene mine i dag:

Spøkelses-skygge?
Næmmen i jøssenavn, da..
Sugar baby
En super start på helga

3 kommentarer
    1. Nydelig kveld hos deg og fint at du fikk fanget øyeblikket…vakkert..
      Godt du har noe å lese på sier jeg….Aldri lest noen av disse, men skjønner at de er populære…
      Artig med serier! Klem og God natt….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg