FREDAGEN JEG HÅPA PÅ

Yupp, yeppz & jada..gårsdagen ble akkurat så flott som jeg hadde håpa på..

Etter å ha vurdert det der med støvsuger & vasketua ei stund, innså jeg at “næ-hæ – DET gidder jeg i allefall IKKE akkurat nå”..og så raska jeg med meg litt mat og kjørte glad og lykkelig ut en tur ut i stedet..
..og tok en veeeldig forsinka frokost i bilen – på ei utkjøring et stykke utenfor byen..

..med kaffe fra den lokale bensinstasjonen. Oh lykke!🤩

Deretter kjørte jeg meg en surrerunde, og tok et par bilder mens jeg strekte litt på beina.

Vél hjemme igjen, starta jeg på den der runden med vasketua, da…meeeen, da jeg var ferdig med badet – var det begynt å bli lite varmtvann (skjer av og til, særlig på fredager da det er mange på bygget som skal vaske både kropp og ..eeeh..sjel..)

Så – med manko på varmtvann, hadde jeg jo ei god unnskyldning for å trøske tuene på plassen sin igjen – og bakte likegodt boller & kanelsnurrer i stedet 😁

Og skulle du sett sånn..da var det jaggu tid for å begynne med middagen til guttungen skulle komme..så da overhørte jeg glatt og elegant kranglinga mellom samboerne mine (les: hybelkaninene) og lot støvsugeren slippe å bli overarbeida..stakkars liten..

Stekte pølser & bacon i hvitsaus (etter guttungens ønske) er jo bærre såååå godt

Klart til middags”date” med mamma❤️

Etter middagen, satt vi bare og skravla og kosa oss ei stund, før han tusla seg hjem igjen – med en pose med nystekte boller på slep..
Yeppz..som æ sa innledningsvis – den fredagen ble akkurat som jeg håpa på 😊

 

2 kommentarer
    1. Høres ut som en skikkelig perfekt fredag altså! Med alle ingredienser – også de som smaker godt….! Slike ingredienser er ofte helt fraværende her… hmmm….. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg