FORNØYD MED DAGEN

I dag kan jeg ikke si annet enn at det har vært en god dag. Haupina og ryggproblemet har glimra med sitt fravær, humøret har vært på topp og jeg har faktisk fått gjort litt fornuftig her. Noe av det første jeg gjorde var å hive meg rundt og sjaina litt her. Tørka støv, støvsugde og vaska over gulvene. Og så har jeg laga meg skikkelig mat både til lunsj – wrap som jeg skreiv om i forrige innlegg – og middag. Sistnevnte ble sterkt kyllinglår og ris.

Ellers har jeg faktisk vært ute og kosa meg i vinden.

Ble fjæratur i dag også, men det var superdeilig å gå der nede og surre i sin egen verden ei stund. Kaste stein i havet og titte på alt det spennende som befant seg oppi en liten kulp med sjøvann.

Etterpå tok jeg meg en runde i hagen, og tenk – det var faktisk kommet opp vårblomster blant all snøen. Gjett om at de fikk æren av å bli med meg inn for å pynte opp litt.

Så joda, jeg er veldig fornøyd med dagen så langt. Nå har jeg benkra meg i sofa og tenker at det blir litt film eller serie resten av dagen.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️

12 kommentarer

Siste innlegg