FINE FREDAGEN

I dag har det vært en veldig trivelig dag så langt. Og seee hva jeg har fått til middag i dag 🤩

Men det første først..

Etter en liten, koselig “slurpe kaffe og nyte livet” tur ved vannkanten i mårres, susa jeg bort til brorsan og begynte med maling av topcoat på camper’n. Etter hvert kom brorsan hjem fra byturen, og da ble det litt kaffeslarving før jeg tusla meg ut igjen og fortsatte malinga.

Etter ei stund kom sønnen hans også bortover, og da ble det ny kaffeslarving – med nogo attåt 🤩

Og nå er jeg jaggu inviterert på grillkos sammen med dem.. Oh lykke 🤩

Det er fremdeles grått og regn her, men temperaturen er heilt ok..og vi sitter tørt og godt under paviljongen..så yeppz…fiiiiine fredagen.. Ikke gæl’i å være huslaus når man har så flotte folk rundt seg 😉

8 kommentarer

Siste innlegg