ETEGILDE, SMÅRØD I FLEISEN & NULL DUSJ

Da er det jaggu begynt å nærme seg kveld – igjen.. og heldigvis for det, for dissa dagene går da altså i sirup. I tilfelle noen IKKE har fått det med seg, så hadde jeg da en liten operasjon på onsdag – som gjør at jeg må holde meg mest mulig i ro ei stund.. Siden inngrepet var oppe på innsida av låret, får jeg faktisk ikke lov til å begynne å gå turer før etter ca.2 uker.. O´akk-O´ve..hehe..

Dagen i dag har egentlig vært veldig grei..våkna sykt tidlig – men klarte jo heldigvis å få sove igjen etterpå..og etter at frokosten var fortært, har det bare vært fokus på lesing, blogging, eting, lesing, blogging.. ja du skjønner tegninga..og akkurat nå har jeg et lite etegilde for meg sjøl.. Kjeks, smågodt, potetgull & melk 😁

Dessverre hadde jeg en kort runde midt på dagen i dag, da jeg plutselig ble kjempesliten..”Slapp i fesken” og litt smårød & varm i fleisen. Ingen feber – men tenkte at det var vel kroppen som ikke var helt fornøyd med ett eller annet. Så da var det bare å fortsette som før – horisontalen på sofa. Blir antagelig så drittlei denna sofa før rekonvalesensen er over, at jeg læmper den ut og setter fyr på den!! 😜
Men hva det nå enn var som flaug i meg, så gikk det over igjen etter ei stund – og nå føler jeg meg helt grei igjen..men en smule utsvetta etter balinga mellom puter & pledd. Og da tenker jeg at det kunne jo vært kjekt med en dusj..bare så sabla synd at jeg fikk streng beskjed om å ikke dusje den første uka.. Hmmmm..joda, det går jo greit med såpe & klut, da – men jøsses – akkurat nå skulle jeg gitt mye for å få lov å trutne skrotten litt.. Akk ja!! Får vel bare prøve å late som om jeg er ute på telttur – for jeg kan låvv ju at DA er det ikke mye dusjing akkurat..

..og som vanlig – linkene til de andre innleggene mine i dag:

De gode lydene
Bloggbursdag
HålogaLAN
..fordi æ kjeda mæ..

8 kommentarer

Siste innlegg