ET LITE LIVSTEGN

God mårra og god fredag alle sammen. Fant ut at jeg skulle gi et lite livstegn fra meg, siden det har vært litt stille fra min kant etter at jeg og guttungen kom ned til søstersen. Det er egentlig flere grunner til det, men hovedgrunnen er at jeg ønsker ikke å bruke de få dagene vi har her til å være på SoMe og sitte med nesa nedi telefonen hele tida.

I går var vi alle oppe nesten samtidig og brukte dagen på å dra til Tusenfryd og ha en superkoselig familiedag der. Jeg tok ikke bilder – igjen fordi jeg ønska IKKE å ha fokus på telefonen.. så disse to under her er kun for å dokumentere for meg sjøl at jeg har vært der sammen med guttungen.

I dag var jeg oppe lenge før de andre, så da ble det et par bilder fra en rusletur med kaffekoppen på slep.

Ellers kommer det til å bli mest mulig fokus på familien i dag også – hva vi nå enn finner på. Siden guttungen har litt tidspress er detta siste, hele dagen her – og den skal nytes.

Ha en riktig flottersfin fredag da alle sammen ❤️

Ingen mårrabubbel i går – men dagens finner du HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg