ET HÆLLSIKKES VÆR

I går var det enkelte steder her, det som på godt nordnorsk kan kalles et hællsikkes vær..i alle fall i følge mange. Og joda, på disse enkelte, utsatte stedene var det i støytene sånn vind og snykov, at man knapt kunne se meteren foran seg.

Men nå har det seg sånn at jeg ELSKER vind..og gjerne i kombinasjon med bølger..så jeg sala gampen og dro ut på litt vær-jakt. Og det fant jeg da, hehe

Selvfølgelig kunne jeg unnvært de harde, innpåslitne snykornene som av og til pisket med i fjeset – men duuuuh så hærlig det var likevel ❤️

Mens jeg sto der å glante mot en tidvis utvisket horisont, kom det ei vakker ørn seilende forbi. Fugler er jo ikke akkurat det jeg er flinkest til å fotografere – og særlig ikke mens de er i fart..men fikk knipsa noen likevel, før den forsvant mot ukjente mål.

Dette bildet under her, ligger på Instagram også..

Småfrossen, småblaut og småsulten – men oh så happy, måtte jeg til slutt trekke inn i bilen igjen..der skifta jeg først på beina, og deretter ble det litt medbrakt lunsj, i form av julebrød (som jeg fikk hos snille brorsan i går) med masse meierismør og selvfølgelig kaffe..

Og god & mett og med varmen i kroppen, ble de blaute sokkene lagt til tørk..

..og jeg satte kursen hjemover, klar til å møte resten av dagen med fornyet energi ❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg