ENKELT MED FALUKORV

Jeg er av de som syns den svenske falukorven er utrulig god, både som pålegg og til middag. Nå når det er så kaldt ute, trenger jeg ikke tenke på at jeg ikke har kjøleskap…maten holder seg krute godt. Og i det nettet jeg hånka med meg norafra nå sist, hadde jeg bl.a litt skikkelig svensk falukorv. Og det ble da dagens middag.. sammen med noe anna rart jeg fant i skapet.

I tillegg hadde jeg litt pizzadeig igjen fra noen dager tilbake, som jeg knadde ut og stekte som ei lefse.

Så da laga jeg enkelt og greit rett i koppen suppe med tubeost og falukorv…og serverte med nystekt pizzabrød til.

Veldig enkelt og veldig godt 🤩

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg