ENDELIG på veien igjen

Yeppz…da er jeg ENDELIG på veien igjen.. eller.. akkurat nå sitter jeg på ferga mellom Lødingen og Bognes, men dere skjønner tegninga.

Sov over hos go’venninna i natt, og siden jeg våkna klokka 4 fant jeg ut at det var like godt å bare hive seg rundt. Jeg tok meg tid til litt mårrakaffe og noen runder med pinnene, men satte kursen vekk fra byen da venninna dro på jobb 5.30.

Foreløpig ser det ut til at jeg reiser mot litt bedre vær, men regner med at det varer vel ikke evig.

Veit ikke hvor langt jeg gidder å kjøre i dag, men tenkte å nå i alle fall en bit nedover landet. Uansett lover jeg å komme innom i alle fall én tur til før det er kveld og mørkt igjen.

Ha en flottersfin dag da folkens ❤️

Det ligger nå to nye TikTok-videoer ute. Mårrabubbelet ser du HER og litt fort-fort fra starten på fergeturen ser du HER

12 kommentarer

Siste innlegg