ENDELIG!!..OG SÅNN BOR JEG

YEEEEEY…da har jeg ENDELIG funnet meg et sted jeg kan bo ei stund. Dessverre er det meldt vind, regn og drittvær – men jeg akter å krampholde på plassen nå, så fremst jeg ikke enten drukner eller blåser bort..og i så fall kan det jo være med heile plassen, hehe.
Hvor jeg er?
Vakre Hardangervidda.

Hovedveien ser du der oppi…men derifra kommer du deg ikke ned hit om du ikke har en seriøs terrengbil..

..man må inn fra hovedveien derifra..

Har campa så mye her opp gjennom årene, at jeg visste av en haug med steder – og var så heldig å få en av favorittplassene mine.
Så nå er helgehandelen tatt, “huset” vaska & sjaina og ferdig dekorert med ting som ellers må ligge nedpakka mens jeg er på farta.

Yeppz, da kan helga bare komme – og sånn har jeg det i min ringe bolig nå.

Akkurat den fiiiiine senga mi har dere vel sett..samt puff, kjøleskap og bord..?

Så nå tenkte jeg å vise dere litt rundt ellers.

Som..under den røde gardins, er fritidsbatteriet..

..som gir strøm til verdens søteste kjøleskap..

..og til en 12V støvsuger som jeg fikk av gavmilde folk som bryr seg om meg.

Og gir meg lys i lampene mine.

Så var det puffen, da.. Hva skjuler den?

Jo… Tadaaaaa!!!

Hva mer… Jaaa… Kjøkkenkroken min.

Har til og med oppvaskkumme..

..en egen dunk til skittvann..

..og en til ferskvann.. MED tappekran.

Klesskapet er ikke bygd enda, men en kleskrok fungerer fint. Ser du de hvite snorene til høyre i taket?

Jeppz…klesnor

Det eneste minuset er at jeg ikke får brukt den flotte gasskomfyren min…fordi jeg er fri for gassbeholdere til den, så jeg må ty til gammelhunden igjen.

Er litt teit, for jeg har en haug med gass fra Biltema..

..men de passer ikke. Den takler visst kun Kayobas’ eget merke. Men det er greit det, for Biltema-gassen passer til varmovnen min, så det så.

Juppziyeppz…sånn bor æ.

Ha en flottersfin kveld videre, alle sammen.

 

10 kommentarer
    1. Tusen takk for omvisningen! Skikkelig artig å se hvordan du bor og har det. Litt overraskende innhold i den puffen, søtt kjøleskap, og mange smarte løsninger 😀

    2. Takk for omvisningen, og så fint du har gjort det og veldig koselig. Plassen i camperen er utnyttet godt, og du har alt du trenger. Hvor langt nedover har du tenkt deg i sommer? Ha en fortsatt fin fredda, klem 🤗

      1. Koselig at du tok deg tid til å lese, og takk for det 😊 Ja det har vært litt “hodebry” for å finne gode løsninger, men er fornøyd til nå.
        Hvor langt ned i landet jeg drar før sommeren er over, er umulig å si…ingen planer 😉🥰 God lørdag til deg. Klemz

    3. Gøy å se hvordan det er inne, og når du har pyntet til noen stilledager 🙂 Hvordan gjør du med doen, er det bare sånn at du må løfte ut bøtta og kvitte deg med et sted? Eller en form for “brennedo”, som gjør at de forsvinner? Broren min har to forskjellige på hytta. Men kanskje bøtte som du må tømme dette? Kos deg videre på plassen “din” 🙂

    4. Takk for det 😊 Doen er en sånn typisk Porta potti som må tømmes, men heldigvis er det nå flust opp med sånne tømmestasjoner for campingbiler rundt om kring.
      Tusen takk for det 😊

    5. Så koselig du har gjort det! Et varmt og innbydende lite hjem. Håper lekkasje og alt fungerer nå. Har ikke fått lest meg opp hos deg, men planlegger å gjøre det nå 🙂❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg