ENDELIG!! en ny dag

Yezzzz!! Da jeg slo opp gluggene litt før 5 i mårres kjente jeg i hele skrotten at: ENDELIG! hadde en ny og ubrukt dag gjort sitt inntog. Så nå kan jeg offisielt si meg ferdig med den møkkadagen jeg hadde i går.. WOHOO!

Jeg skal ikke røre opp i alt for mye gørr igjen, men det er ingen tvil om at jeg trengte en dag der jeg rett og slett kunne tillate meg sjøl å kjenne på at jeg er faktisk ikke et supermenneske. At jeg har lov til å være sliten av konstant motgang og at det er lov å kvie seg som bare faen for det som venter rundt neste sving. Men det fine er at jeg trengte ikke mer enn dette døgnet..i alle fall ikke i denna runden. For nå er jeg full av futt & fart og pågangsmot igjen..og ikke svarten at jeg gir meg. Hvis jeg ser bort i fra at jeg har absolutt null lyst til å returnere til nord nå, så har den største bekymringa vært hvordan i søtten skal jeg få AV camper’n igjen? Vi var tross alt 7-8 stykker for å få den på..og da var det bare et tomt skall. For ikke å snakke om hvor jeg skal gjøre av den når jeg har tatt den av. Meeen..nå innser jeg at det er null problem. I værste fall låner jeg slegga hos brorsan, slår den til pinneved og setter fyr på den. Problem solved!

Ellers orka jeg ikke med hele mat-journalen i går, men logga inntaket likevel. Gidder ikke skrive opp hva jeg spiste, men legger ved verdiene under her..mest for meg sjøl siden jeg skal prøve å ha litt kontroll på inntaket ut uka. Egentlig skulle jeg ført opp bilkjøring på treningsøkt, for man forbrenner faktisk bra med kalorier pr time man kjører. Men gjør jeg det, er jeg plutselig mange hundre kalorier til i underskudd, så jeg dropper det, hehe.

Ha en flottersfin onsdag alle sammen ❤️ Take care and keep up the good spirit.

Siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

 

4 kommentarer
    1. Ta en titt på veimeldingene før du kjører videre. Mye stengt her nord. Et sabla vær med regn og vind, sørpeskred, glatt og masse dritt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg