EN SKIKKELIG PRODUKTIV DAG

Vel folkens, da er atter en dag snart over.. og jeg syns faktisk at jeg har vært skikkelig produktiv i dag. 3 innlegg har jeg fått ut..et med adventskoz, et med kakebaking og et med dagens middag som jeg personlig syns er sååå nydelig.

Nå i ettermiddagskvelden har jeg vært en tur ute sammen med go’venninna som måtte på butikken og få bl.a noen ekstra kakebokser, hihi. Deretter heiv jeg meg rundt og satte deigen til sjakkruter som jeg skal lage i mårra.

Og nå er det bare litt sløving sammen med husets folk før jeg trekker meg tilbake til meg sjøl.

Ha en nydeligvakker kveld videre alle sammen ❤️ Sov godt og drøm søtt.

4 kommentarer
    1. Så hyggelig at du koser deg med julebakst sammen med gode venner.🤩
      Det er hyggelig å bake og kose seg med julekaker i desember.🎄🎅🏻
      Riktig god natt!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg