EN RIKTIG GLAD-DAG

I går ble det faktisk en riktig glad-dag etter at jeg kom meg (nesten) tilbake til byen. Parkerte nemlig noen få mil utenfor selve bykjerna, for jeg hadde ingen behov for å begynne ei dødfødt leiting etter et sted å parkere nært bygrensa. Det var fantastisk i nord da jeg kom, og passa på å være litt kreativ av meg i godværet, hehe

Mens jeg sto der ivrig opptatt med malinga, kom det en bil og svingte inn på parkeringsplassen. Akkurat DET er jo normalt, da det er en offentlig rasteplass.. Men denna bilen kom kjørende helt opp på sida av meg – og wow – der satt jammen ta ei smilende og blid tøtta jeg faktisk ikke har sett eller snakka med på en del år. Vi har kjent hverandre “bestandig” (i alle fall i voksen alder), og sjøl om vi aldri har vært sånne venner som finner på ting sammen, er det bestandig stor gjensynsglede og masse skravvel når vi møtes.

Da hun var surra seg videre og jeg var ferdig med maleprosjektet, sjaina jeg litt i kåken mens jeg venta på guttungen. Vi hadde nemlig avtalt at han skulle komme bortover en tur i går kveld – og det var sykt godt å se han igjen ❤️

Han hadde med seg hamburger til oss, og gjett om vi skravla og kosa oss utover kvelden.

Så ja, gårsdagen var en skikkelig glad-dag for meg. Hva dagen i dag bringer, gjenstår å se.. men at jeg akter å smile og nyte denne dagen også? Åh jada 😁

Ha en nydeligvakker søndag alle sammen – og vil du ha en liten rundtur i hjemmet mitt etter at jeg har fiksa litt mer der, kan du se det i den nyeste TikTok’n som du finner HER

13 kommentarer

Siste innlegg