EN LANG MEN GOD DAG

Skulle du sett sånn, nå er det jammen snart seinkveld for Yours Truly igjen. Det har vært en lang men god dag som bare har rast av sted. Sov ikke så veldig mye i natt som var, men blacka ut litt ekstra på mårrakvisten og rulla meg ikke ut av senga før en gang mellom 7 og hal8. Jeg har vært i SÅ godt humør og proppfull av energi hele dagen, og mårran gikk stort sett med til å gjøre litt til gangs mens go’venninna var på jobb. Sjaine kjøkken, legge sammen klær og sånt småpjusk. Syns liksom det er det minste jeg kan gjøre til gjengjeld for at hun og gubben tar så godt vare på meg. Etter det var jeg (som jeg skreiv om i forrige innlegg) ute og traska meg noen kilometer på formiddagen, og det var en skikkelig energiboost å være ute i den milde, friske lufta.

Men nå på ettermiddagen har jeg ikke styra med noe særlig. Flata ut i horisontalen ei stund og kosa meg med ei bok, og nå sitter jeg faktisk å titter litt på tv sammen med husets folk. Har ikke spist noe varmmat i dag, men fikk i alle fall i meg et par brødskiver med leverpostei og agurk tidligere.

Vel, det var ei kjapp lita oppdatering fra meg. Så da sier jeg bare takk for i dag folkens. Håper dere får en riktig flottersfin kveld videre ❤️ og ei riktig god natt etter hvert.

5 kommentarer
    1. Da håper jeg du får en lang og god natt. Så godt med den turen ut, må prøve å komme meg ut i morgen jeg også. Koselig å være på besøk og du høres ut som et både fint og godt besøk :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg