EN FRISK START PÅ HELGA

God mårra alle sammen. Det er ikke hver dag jeg er like flink til å forsere den berømte dørstokkmila, men nå har jeg gitt meg selv en skikkelig frisk start på helga. Natta har vært god, for sjøl om jeg har vært våken både klokka 2 og klokka 4, klarte jeg å sove helt til 5.30 før jeg måtte opp. Og etter første runde med mårrakaffe på verandaen, heiv jeg meg rundt og pakka kopp nummer to og frokosten i tursekken og labba meg ut en tur.

Det ble ikke den lange turen da, kun ned i fjæra.. eller rettere sagt på bergene nedenfor huset.

Jeg røska med meg fiskestanga også, og starta dagen med å prøve å få litt gratis middag… uten hell. Jeg har innsett at nylon jeg har på nok er i tynneste laget, for jeg klarer lett å slite den med bare hendene. Derfor rauk siste sluken da jeg hekta meg borti noe tang. Så øverst på ønskelista til meg sjøl står nå tjukkere nylon, flere sluker og ikke minst spinnere. Alternativt å klare å finne fiskeveska mi som jeg har klart å rote noe så innmari bort..

Da det var null håp for mere fisking, ble det frokost og kaffe. Gjett om jeg kosa meg.

Og her sitter jeg nå enda etter flere timer, hehe. Men nå begynner det å blåse litt, og jeg kjenner at fingrene er temmelig kalde. Så kanskje jeg bare rett og slett skal tusle meg opp igjen, lage meg mer kaffe og kanskje gjøre noe fornuftig – som å legge puslespill, haha.

Ha en riktig flottersfin fredag alle sammen ❤️ CU L8R

Det siste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER

4 kommentarer
    1. For ein flott start på dagen 😎
      Eg lure på ein ting, korfor ska du ikkje bu
      der du er nå? Virker som ein flott plass 😉
      Ønsker deg ei flott helg

      1. Ja det gjorde godt 😊
        Har skrevet en del om meg og mitt forhold til dette stedet tidligere, og kjapt fortalt så er det på grunn av psyken min at jeg ikke takler å være i huset lenge om gangen. På denne tiden av året går det ganske greit fordi jeg kan være mye ute, men fra sola forsvinner i september og til den er tilbake i april, sliter jeg dessverre enormt. Men det er en fantastisk plass naturmessig 😊
        Tusen takk 😊 og det samme til deg.

    2. Jeg er oppe mange ganger gjennom natten og tisser😵‍💫 Men er hodet i “vater” så sovner jeg igjen 😊I slitsomme tider på jobb gjør jeg ikke det, sovner ikke igjen 🙄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg