EI REPARATØRA

…tenker det nye slagordet mitt nå skal bli: “Det er bedre med ei reparatøra enn flere reparatører”, haha.. (okey, min teite form for humor, så bærre les videre 🙈)
I dag har det vært en god del godt vær her jeg parkerte i natt – sånn like før Frosta i nord Trøndelag – så jeg har passa på å gjort litt fornuftig til gangs.
Som å få lagt pakning rundt metallista på døra i håp om å unngå flere lekkasjer. Det var faktisk ei fugeliste/fugebånd jeg valgte å teste ut nå..

Veldig greit å jobbe med og jeg la dobbel bredde, så da er det bare å håpe at det fungerer og er holdbart.

Så har jeg skrudd noen skruer i forkant av listene nede på camper’n. De trua med å løsne litt, og da er det bare et tidsspørsmål før vinden vil få tak og rive de av. For å dekke til eventuelle sprekker som vannet kan sive inn gjennom, har jeg nå testa ut det der fugebåndene over skruene også.

Faller de av, blir det vanlig silikon neste.

Og såååå har jeg begynt å rydde og organisere litt innvendig.
For det første har jeg skrudd en kurv fast til veggen oppå benken – og nå skal det testes om matvarene holder seg på plass under kjøring.

I tillegg har gaffadronninga slått til igjen!! Jeg laga meg ei list av ei pappremse bretta dobbel og med gaffateip rundt..som jeg så skrudde fast til hylla som ei vanlig list.

Fungerer det, så skal jeg virkelig liste både det eine og det andre her, hihi.

Yeppz, det var dagen min så langt. Det er fremdeles greit vær her, men overskya..og selv om det var en nydelig plass jeg spiste frokosten i dag, velger jeg å kjøre videre fordi jeg er parkert alt for nært veien til at det føles komfortabelt. Har tatt litt bilder, men de får komme i et seinere innlegg, da jeg ikke har hatt tid til å sortere de enda.

 

8 kommentarer
    1. Wow, reparatøra har stadig små prosjekter på gang, skjønner jeg. Ja, gaffatape kan brukees til mye, nesten alt 😀 God tur videre, forbi der jeg bor, og enda lengre sør 😉 Sorry for at jeg ikke er hjemme og kan ta imot kaffebesøk!

      1. Yeppz, alltids noe å gjøre når man har hus (har æ hørt😉) og gaffa er uunnværlig. Takk for det – og tenker at det blir nok ikke siste gangen jeg kjører der – så en gang klaffer det 🥰

        1. Gleder meg til den gangen det blir helklaff 🥰 Det er bare to minutter fra hovedveien du stadig svisjer opp og ned på 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg