EI OVERRASKENDE LUCIAFEIRING

Ja folkens, da er det sannelig kveld igjen. Jeg har gjort akkurat det jeg hadde satt meg fore i dag – nemlig ikkje en pellemainnskjit, hehe. Har glodd på julefilmer, lest litt og bare kosa meg. Og nå i kveldinga fant jeg ut at jeg skulle prøve å overraske brorsan, så jeg laga litt kakao, raska med meg litt pepperkakedeig jeg hadde liggende, hyra på meg uteklær og rasa ut på baksida av huset.

Der tente jeg opp et bål og så heiv jeg noen pepperkaker på steiking før jeg ringa inn til han og ba han hyre på seg varme klær og komme ut.

Han ble nok glad for ei overraskende og litt annerledes Luciafeiring. Så vi kosa oss ei stund der på baksida med varm kakao og nystekte pepperkaker, men til slutt måtte han dessverre gå inn igjen fordi han plages med pusten når det blir for kaldt.

Jeg derimot ble værende ute ei god stund til og bare kosa meg..og så måtte jeg lage en liten video til TikTok-følgerene mine. Den ser du HER

Og med det ønsker jeg dere alle sammen en riktig fin kveld videre ❤️ og god natt etter hvert.

7 kommentarer

Siste innlegg