EI NYDELIG MÅRRAUTSIKT

Dette blir vel den eneste gangen at jeg ikke legger ved et naturbilde når jeg roser mårrautsikten min – men SE..hahahaaa… Dotten som har stjælt parkeringa mi, er endelig kommet til svars..ser ut som han er en av de på bygget likevel..

..og som måtte jobber for å komme seg ut..

Dessverre klarte han det, da det plutselig ble fritt for biler på begge sidene av han, sånn at han kunne kjøre i snyskavvel’n og rundt..

Men.. akkurat mens det pågikk, nøt jeg utsikta – og rett og slett kosa meg fordi han plagdes.

Håper han tenker seg om to ganger før han stjæler min plass neste gang.. 😉

10 kommentarer
    1. Fy søren han burde skamme seg…. Håper han tenker seg om flere ganger før han velger andre sin parkeringsplass igjen…
      Lag deg en fin fin mandag 🙂

      1. Nei tvert imot – jeg kjenner kun ett menneske på bygget her – og jeg fikk jo ikke sett hvordan han så ut, siden han hadde hette på seg. Men jeg overhørte gjennom vinduet mitt, at han som eide den svarte bilen, sa til han at det var min plass – og at vi betaler for å stå der. Så håper han har tatt tegninga…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg