DET VAR NU SOM SVARTE!!!

Jeg skjønner jo at alt har ei begrensa levetid…men…seriøst.. Kunne ikke den sabla mobilholderen oppført seg ei stund til? Men neida! For i dag da jeg var på tur hjem fra lufteturen ned mot Lofoten – sa det bare plutselig “DUNK”.. for da knakk hele greia, så mobilen datt i dørken.. Det var nu som svarte!!

Sånn ca inni der knakk den..

Det er rett og slett kjipt når sånt skjer..og jeg TRENGER en mobilholder… Så daaa var det bare å ta frem gamle kunster & en rull gaffa som jeg bestandig har i bilen..og VOILA!

Sett sånn..så god som ny, jo 😉

Juppziyeppz, da var det bare å surre seg videre med retning hjemover.

Og siden dette tross alt er det 4. innlegget mitt i dag, er det kanskje på tide å gi seg..

Legger i alle fall ved linkene til de andre innleggene mine i dag, her:

Quiz til mårrakaffen – del 14

Tenker full fart fremover

Så langt, alt vel

9 kommentarer

Siste innlegg