TENKER FULL FART FREMOVER..

Seriøst altså.. som jeg nevnte så vidt i forrige innlegget som var quiz til mårrakaffen, mista jeg gårsdagen totalt. Jeg hadde ikke sovet mer enn knappe 2 timer – og det var fra ca. 7.30 på mårran.. Jeg prøvde.. og PRØVDE å få sove mer utover dagen, men ikke svarten at jeg gikk.. Trur jeg fikk max en halvtime til sammen i løpet av hele dagen – før jeg heldigvis “kollapsa” rundt 22 i går kveld.
Så dagen min gikk kun til å ligge på sofa.. jeg hadde null energi til noe som helst, og var faktisk så koma i hauet at jeg huska ikke engang å sende go´venninna takkemelding for det flotte påske-egget jeg fikk..
Herrefredogfaaader – jeg håper det blir lenge til neste gang jeg får et sånt døgn.

I natt har vært ei grei natt. Var våken første gang ca klokka 3 i natt, men fikk heldigvis sove igjen frem til 4.45. Så nå er jeg tilbake til å mitt normale jeg – og hva dagen i dag skal brukes til, har jeg ingen snøring på – men jeg MÅ ut på et eller annet vis, for nå er både kropp & sjel så skakkjørt etter for mye sofa og for lite luft, at jeg begynner faktisk å få seriøst vondt på steder jeg ikke trudde det var mulig å få vondt, haha..

Såååå… i dag blir det full fart fremover – på landeveien til å begynne med.

Har pakk vått & tørt i sekken, fått hyra på meg noe mer fornuftig enn den ekstremt sexy (NOT) kosedressen jeg “bor i” til daglig – og er nå på tur ut døra. Hvor ferden tar meg, har jeg ingen idé om – og det er akkurat DET som er så deilig med å være tilbake til å være meg igjen 😉

Ha en flottersfin langfredag videre, folkens – CU L8R

 

10 kommentarer

Siste innlegg