QUIZ til mårrakaffen – del 14

God mårra, folkens..og god langfredag. Gårsdagen ble bare jårr..og mens jeg nå prøver å få surra hodet mitt rundt det faktum at jeg faktisk har “mista” en hel dag, satser jeg som vanlig på en myk mårra.. og hiver ut en ny runde spørsmål & svar mens jeg nipper til mårrakaffen..

Dagens runde er henta fra Veralynn, og du kan se hennes svar HER

Spørsmål 1: Kan en man og en kvinne “bare” være venner?

Svar: Ja så absolutt.. Jeg har har hatt hovedsakelig guttevenner opp gjennom årene, og det har fungert bedre enn diverse venninne-wannabees..

Spørsmål 2: Er det ok for en mann/gutt å sminke seg for å se litt mer fresh ut?

Svar: Yeppz.. for meg er det ikke noe verre at en gutt bruker “jenteting” som sminke, enn at jeg “et kvinnfolk” er møkkete på nevene etter å ha skifta dekk eller tatt et oljeskift på bilen – som dessverre veldig mange ser på som kun “gutteting”.

Spørsmål 3: Hvordan tror du selv at dine beste venner skulle beskrive deg med tre ord?

Svar: ..sta, omtenksom og jævlig sær/rar, hehe

Spørsmål 4: Hva er det første du gjør når du kjenner at våren er her?

Svar: Planlegger hvor første lange roadtrip skal gå – og bytter ut de tjukkeste vinterklærne med noe tynnere..

Spørsmål 5: Hva tror du er det absolutt verste med å bli gammel?

Svar: Å være åndsfrisk men bli bevegelseshemmet eller få sykdommer som gjør at jeg blir sittende inne å glo – og være prisgitt hjelp fra andre til absolutt alt.. Seriøst.. den dagen æ ikkje kan bruke bilen min lengre – skyt mæ i trynet og søkk mæ midtfjords!!!! (beklager ordbruken.. )

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg