DET VAR NU SOM F… DA!!

Jeppz…tenkte det tidligere i dag, og tenker det fremdeles når jeg ser på bildet her: “Det var nu som faen!!”

Ser dere hva det er som ligger der og dupper uti tanga? Den fiiine, glitrende sommerkoppen min med lokk og sugerør som jeg kjøpte like før St.Hans.

Jeg hadde tatt den fylt med drikke og litt mat med meg ned på bergene for å spise lunsj – og bare helt plutselig fant fibro-fingrene mine ut at den der koppen skulle de jaggu ikke gidde å holde lenger. Og dermed datt den rett ut av hånda mi og trilla så pent nedover bergene, kvitta seg med lokket underveis før den og det ufine sugerøret så elegant tok hvert sitt svalestup ut til sjøs.

På det første bildet hadde jeg prøvd å få tak i koppen med en pinne som lå like ved..men den ble for kort, og koppen bare forsvant vekk fra meg og la seg til rette i tanga. Og da jeg endelig hadde klart å finne en lengre pinne, var det gått så lang tid at den hadde løsrevet seg totalt og var på full fres mot friheta.. Og nei – jeg hoppa ikke til havs for å berge den..aaaalt for kaldt, sjøl om jeg er nordlending, hehe.

Og det ufine sugerøret? Æ håper det drukna!

Er jo ikke mye å gjøre med det da..var tydeligvis ikke meninga at jeg skulle ha den koppen lenger, så (litt småsurkete) tusla jeg meg en runde på bergene og tok et bilde før jeg slukøra tøfla meg opp i hagen og venta på tordenværet – som jeg dessverre ikke hørte så veldig mye av denna gangen. Mest regn og minst lyd.

Men skitt au – nå er alle sure miner som blåst bort, og jeg akter å nyte kvelden til fulle. Serie, sukkerfri brus og kanelsnurrer, tenker jeg.

Ha en riktig flottersfin kveld videre alle sammen ❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg