DEN PERFEKTE LYKKE

Wow…det er lenge siden jeg har kosa meg så sinnsykt mye som jeg gjør akkurat nå.

Jeg har vært ute og trødd litt i området etter at jeg parkerte. Kun for å lufte hauet, det vil si null bilder. Og nå har jeg benkra meg inne for en lang kveld med bare kos. Kakao og knekkebrød m/brunost og majones under osten).

Hadde ei brødskive med kjøttrull også, men den har allerede forsvunnet ned i det store sluket. Yeppz, æ var sulten. Det regner og blåser ute, men det er godt og varm inne. Faktisk har jeg ikke trengt å bruke dieselvarmeren enda, har kun tent lys rundt omkring og i terrakottaovnen min.

Det er så sabla godt å bare være akkurat nå.. Vinden uler rundt hjørnene, men camper’n står trygt og godt i ly for et berg. Faktisk er det et lite berg på begge sidene.

Ingen vet hva morgendagen bringer, det er jammen sant og visst.. men akkurat nå tillater jeg meg å kjenne på hvor godt jeg har det. Akkurat nå kjenner jeg på at dette er den perfekte lykke.. for meg.

Ha en riktig fin kveld videre alle sammen ❤️

Ligger forresten en ny TikTok ute HER

 

4 kommentarer

Siste innlegg