DEN ALLER FØRSTE MÅRRAN ER MAGISK

Heisann og god torsdag folkens. Jeg har jo endelig kommet meg ut på veien igjen, og jeg storkoser meg. Mårrakaffen er på plass og det er varmt i været om enn grått.

Og veit dere – jeg syns det er noe helt spesielt med den aller første mårran når jeg legger ut på en ny tur. Selv om alt er kjent og kjært, er det likevel nytt og spennende. Og til tross for at jeg noen ganger står på store utkjøringer tett innpå hovedveien, eller sånn som i natt der jeg har parkert på en bortgjemt skogssti men hører biler i det fjerne, gir det meg en skikkelig god følelse å bare bare bikke opp luka, klatre meg over kasselemmen og ta fatt på en periode med det helt enkle livet. Jeg føler meg rett og slett hjemme. Så yepp, den aller første mårran er magisk for da senker jeg skuldrene.

Juppziyeppz..da er det straks klart for frokost her.. havregrøt med proteinpulver.

Ha en riktig flottersfin dag da alle sammen ❤️ CU L8R

Detsiste mårrabubbelet mitt på TikTok finner du HER.

4 kommentarer

Siste innlegg