DAGEN SOM BARE FORSVANT

..du godeste..da er det jaggu kveld igjen, og her sitter jeg og lurer på hvor i huleste blei dagen av?

Det siste jeg “husker” er at jeg etter frokost satt og vurderte om jeg skulle koste på meg en kjøretur i det kalde men nydelige været. Men så begynte jeg å småpjuske med litt forskjellig, og dermed har dagen rasa ifra meg. Det største prosjektet som tok mesteparten av tida innebærer bl.a ei tom, gammel eske..

..men jeg vil ikke si så mye mer enn det akkurat nå. Jeg ble litt plaga med det jeg holder på å lage, så jeg må nok bruk litt mer tid – men lover å vise frem det endelige resultatet når jeg engang sier meg fornøyd.

Ellers har jeg fått stoppa inn tråder på litt småstrikk jeg har produsert de siste dagene.

Så litt tilbake til innlegget mitt i mårres der jeg spurte om hvilken variant av ommøbleringa under tv’n dere syns var finest. Etter svarene å bedømme både her og på fjæsboka er det ikke tvil om at folk er temmelig konservative og går for den varianten med mest symmetri, altså alternativ 1. Det alternativet syns jeg var greit om jeg hadde kunna hatt de to figurene midt på foran bluerayspiller’n. Men det er for dårlig plass til det. Så det alternativet ble det ikke. I utgangspunktet likte jeg variantene 3 og 4 best, og etter å ha studert bildene litt, endte det opp med det som i mitt hode faktisk gir best balanse når det kommer til farger og “tyngde”, nemlig nummer 4.

Men nå er det kvelden her, som betyr varm mat og sløvemodus på sofa til jeg køyer.

Ikke noe særlig oppfinnsomt på menyen i dag, kun en sammenbretta wraps med sukkerfri ketchup, ost og skinke som jeg varma i brødristeren for å få ei crispy skorpe.

Juppziyeppz , det var litt fra dagen som bare forsvant. Og med det sier jeg bare takk og (snart) godnatt herifra.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg